lördag 20 mars 2010

oavgjort .. typiskt

Nej man kan ju inte säga att det blev en lyckad tävling ..
Vi började med att dela tjockisen som Emina gjorde, sen började vi. vi kom till 8 var då vi insåg att det bara var 2 kvar .. Emina var mätt men hävdade att hon skulle ätit den sista om det var tävling och jag var fortfarande hungrig så jag fick de två sista. riktigt fail. så det blev lika säger vi.

Nu ska vi sätta på en film .. eller?

Evelina: Ska vi sätta på en film snart eller? 
Emina: Ja .. eller så gör vi någonting spontant? .. Jag vet ! Kan vi inte gå ut och göra en snögubbe?:)
Evelina: ...?


Utan Emina vore mitt liv som en bit av en gråskala, men nu skimrar det i regnbågens färger

xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. imponerande att äta 10 pannkakor ändå!! ;)

    SvaraRadera
  2. haha förra gången åt jag 11. du ska bara veta hur mycket jag skulle ätit för att vinna tävlingen:)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!