fredag 19 mars 2010

Tre ankor på en rad

Måste säga grattis till Rebecka Hellqvist som tog sitt körkort idag. Så sjukt kul!        
         vi slänger in en söt bild på bruden vettja:)

            
Jag har nyss kommit hem från skolan och nu gäller det att tagga till match. Vi spelar borta mot Växjö och vårat mål är att spela aggressivt defense och anfall. Dessutom försöka hålla dem på 15 poäng hela matchen. Det blir en kul utmaning. Jag är taggad!



I skolan så lärde jag mig massa gåtor. Det var kul, Johannes drog en som jag tycker är jätterolig men de andra tyckte den va dötrist. Och därför tänkte jag berätta den här så får ni väl svara om ni kan den :)


Det var tre ankor som gick på en rad (   *  *  * )  Den som går längst bak hävdar att han har två ankor framför sig. Den i mitten säger att han har en bakom sig och en framför sig. Den som går först säger även han att han har en framför sig och en bakom sig.  Hur går det ihop?

Klura på den ni hihi :)

xoxo-evelinanana

3 kommentarer:

  1. dem gör i en ring?

    SvaraRadera
  2. den första ljög :O?

    SvaraRadera
  3. Ja den ljög är rätt svar. Anonym har fel och Malin har rätt :D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!