fredag 5 mars 2010

hemlig förälskelse

Hello Babes

igår så var det ännu en superchill dag i skolan. inställd natur och morgonträning vilket betydde att dagens enda lektion började 13.05 och slutade 14.15. supersoft.
sen blev det att åka hem och börja packa lite smått. och trycka i sig mat. vi har nämligen fått bekräftat att mat är nyckel till bra prestationer i helgen, särskilt med tanke på att vi spelade i onsdags med.

Hur som helst så skulle laget samlas på skolan igårkväll för att tillsammans laga mat som vi skulle ha med som matsäck. vi gjorde kycklingwraps och förhoppningsvis är dom supergoa.
Jag och Belli har varit förälskade i varandra under en lång tid i hemlighet, men igår kom det ut, och inte blev Emina Esmerallda Busse Busatlija glad då inte? nej men vi fixade upp det på ett finurligt sätt.
 
  
jag och Emina hade skrattfnatt vid bordet när jag kom på massa svårigheter med att dricka. jag trodde seriöst att jag skulle svimma av magont för att vi skrattade så mycket.  Jag har hur kul som helst med dig hjärtat. haha:)
 På kvällen kom Challe och William till mig för att vi skulle fixa inför den engelskalektionen som vi ska hålla i idag. Det blev mycket jobb.. iallafall från williams sida som gjorde ett korsord med glosorna som vi ska ha. mycket bra mycket bra. Challe hade även fina toner under kvällen och båda hade damp när det gäller tangentbordet .. 

Nu ska jag alldeles strax åka till skolan och lämna in all min packning hos coacherna och sedan börja förbereda lektionen i form av att kopiera upp massa papper. wish us good luck with this shit. 

Och varför jag ska lämna packning är för att direkt efter skolan så åker vi till Helsingboooorg juuu :) Jag kommer lämna datorn hemma för en gångs skull( 1,5 dagar, bra jobb eve)  men självklart finns jag på mobilen - 0737823894

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!