söndag 21 mars 2010

being wise

Happiness comes in many forms
- In the company of good friends 

-In the feeling you get when you make someone else's dream come true 
or when the promise of hope renewed


It's okay to let your self be happy, because you never know how fleeting that happiness might be~ Oth


Idag ska jag chilla och laga mat fram tills dess att jag ska ta bussen med Emelie från Elmia till Idrottshuset för att heja fram Andreas och killarna till en seger i första kvalmatchen mot Åby. Efter det ska jag direkt åka till mina underbara kusiner. Vi ska ha födelsedags middag för Tobias som ni ser i inlägget under. Det är sjukt va stora vi har blivit. jag har fyllt arton och han fyller tjugo .. tiden går så snabbt, snart fyller Christoffer också arton. herre jisses!
Och jag vet att jag inte kan sluta tjata om min familj men jag blir så lycklig i hjärtat när jag tänker på att mamma och Hanna kommer IMORN! förstår ni ? IMORN! wiiihooo! 


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!