tisdag 16 mars 2010

truth

 and you can't fight the tears that aint coming or the moments of truth in your lies.

En has skoldag som vanligt, fattade jättelite på matten och kände mig som en osmarting .. imorn får vi tillbaka matteproven och jag längtar inte.
Ekonomin gick dock bra. förstod allt. yeay!

Vi hade enkät med laget idag och efter det så var det gym, jag var komigen:are och massör. stackars Isabells benhinnor. Hannu tyckte att jag gott och väl kunde gymma imorn, han mätte min puls och konstaterade att jag sbsolut inte har något virus i kroppen..Han tycker nämligen att jag ska maxa och slå mitt rekord i frivändningar imorn!  men jag ska nog känna efter ändå. som tur är känns det mycket bättre.

jag och Emina gick och handlade, och hade sånglektioner på vägen .. när vi kom till Willys och nästan var framme så utbrister jag till min förskräckelse att det är en mus framför oss. vi hoppar på varandra som små flickor och tjuter. haha
vad som händer är att det kommer ett sött kärlekspar och går ner där musen sprungit. Emina utbrister: " Vi följer efter dom " ( högt över halva Jönköping)
Och visst gör vi det, vi går efter,
Paret: Har det hänt någonting?
Evelina: Det var en mus där borta!!
Paret: haha jaha. en riktig bjässe då eller?
Evelina: .. haha njaa,men jag dog.
Paret: haha

btw så är eric saade förmodligen en Stjärnstjärna .. fan va dum jag kan vara ibland =]

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!