måndag 29 mars 2010

barnaskaran

Tänkte bara skriva ett litet inlägg nu när jag är hos mina kusiner. 
en sjukt jobbig dag i skolan har det varit bara för att jag var så satans trött. ville verkligen somna på lektionerna men klarade mig ifrån det. 
Efter skolan åkte jag och Mathias ner till espla för att byta till femton. och Caroline hann med bussen som hon alltid missade. det var jag som bringade henne tur sa hon :) haha! 
 jag åkte upp och satt och pratade lite med Christoffer. vi kollade på filmen på facebook som jag var med på. så fruktansvärt roligt. vi skrattade mycket. 
sen smsade jag med min kära kusin sofia som satt och pinades i skolan.. jag sa att jag kunde göra våfflor till henne och då blev hon glad. det slutade med att jag gräddade våfflor till hela barnaskaran :) 


Ska snart åka till träningen då vi har gästcoach från Lule. det ska bli kul :) 


xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Eve jag tycker vi inför det som någon grej att varje gång jag typ dör i skolan så åker du hem till oss och lagar våfflor ;)
    hahha! Du är bäst, just so u know! (L)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!